Facebook, Instagram o Twitter són avui mateix tan eficients com els mitjans tradicionals però cal estar actualitzat pel que fa al seu funcionament.

REFRESQUEM LES XARXES SOCIALS?   QUÈ PODRÀS FER EL 2017 A FACEBOOK, INSTAGRAM I TWITTER L’administració de les xarxes socials per part de les empreses està canviant contínuament, provocant veritables maldecaps a les persones encarregades de promoure productes i serveis en aquestes plataformes.

Facebook, Instagram o Twitter són avui mateix tan eficients com els mitjans tradicionals però cal estar actualitzat pel que fa al seu funcionament.

Dates i horaris: 30 i 31 de gener, de 9.30 a 13.30 h

Durada: 8 hores  
Dirigit a: Aquest curs pràctic està pensat tant per a professionals independents com per Pimes i Community Managers, i per a totes aquelles persones que desitgen adquirir el coneixement necessari per poder administrar òptimament i invertir correctament en publicitat on‐line a través de les xarxes socials. Objectius:   Aportar a l’alumne tots els elements actualitzats per poder administrar idòniament el Facebook, Instagram i Twitter corporatius i les novetats a LinkedIn. Fer conèixer els últims avantatges que ofereixen les plataformes 2.0 per les empreses anunciants. Optimitzar el coneixement del sistema publicitari de Facebook i Instagram. Preu: 165.‐ €.  Inclou tota la documentació i el certificat d’assistència de la Cambra.

Col∙laboració tècnica:    Fernando Blanco Alvarenga. Llicenciat en Publicitat i postgrau producció publicitària i below de line a la Universitat Ramón Llull (Fundació Blanquerna). Professor col.laborador de la Universitat d’Andorra. Soci‐consultor de SisèGrau.

PROGRAMA Unitat 1:   El nou gestor Facebook Business Manager   ● Configuració de comptes, pagaments i facturació. ● Com crear una bona estratègia de Facebook & Instagram Ads. ● Com configurar la plataforma de publicitat de Facebook & Instagram. Unitat 2:   Com crear anuncis a Facebook?   ● Els nous 7 tipus d'anuncis a Facebook segons l’objectiu. ● Segmentació de públic. Dates i preus / CPC i CPM. ● Campanyes i conjunt d'anuncis. ● Administració d'anuncis i creació d'informes. ● Pràctica: Crear una campanya publicitària a Facebook. Unitat 3:   Com crear anuncis a Instagram?   ● Com crear anuncis a Instagram i aconseguir
seguidors? ● Diferències amb Facebook. Unitat 4:   Facebook Live ● Transmetre en directe els teus esdeveniments. Unitat 5:   Instagram Stories: el nou Snapchat ● Explorant la nova eina Unitat 6:   Campanyes de Lead Generation   ● Com crear una campanya de generació de clients potencials? ● Com descarregar les dades captades amb les campanyes? ● Què és un Lead Magnet i com funciona. Guia per a crear‐ne. Unitat 7:  Noves tendències a Twitter ● La plataforma publicitària ● Comptes patrocinats. ● Tuits patrocinats. Unitat 8:  Les noves pàgines d’empresa de LinkedIn ● Com administrar‐les?      Els assistents hauran de portar el seu portàtil (no tablet) i tenir coneixements bàsics de gestió  de Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Vidal Balaguer, el artista maldito del Modernismo La sala de arte Gothsland expone 30 obras poco conocidas de uno de los pintores e ilustradores más brillantes, y silenciados, de la Barcelona de principios del siglo XX